NAJAVE

Ekonomija za menadžere I

Code:
PFP211
Study/semester:
  • PM-B - semester 3
Lecture Excercise ECTS points
30 15 4
Ishodi učenja

Definirati tržište. Prepoznati elemente ponude i potražnje te objasniti njihov utjecaj na tržišnu ravnotežu. Analizirati troškove i odrediti kritične točke poslovanja poduzeća. Razlikovati savršenu od nesavršene konkurencije. Primijeniti temeljne ekonomske zakone u brodarstvu.

Kompetencije koje se stječu
Osnovna znanja iz mikroekonomije i upoznavanje s ekonomskim varijablama i pokazateljima neophodno potrebnim za primjenu u pomorskom menadžmentu.
Sadržaj

Osnove ekonomije. Elementi ponude i potražnje. Cjenovna elastičnost. Potražnja i ponašanje potrošača. Proizvodnja i organizacija poslovanja. Analiza troškova. Tržište savršene konkurencije. Procjena tržišnog mehanizma. Nesavršena konkurencija i problem monopola. Oligopol i monopolistička konkurencija. Neizvjesnost i teorija igara. Pomorsko tržište. Tržišta faktora proizvodnje. Primijenjena mikroekonomija.

Recommended literature

1. Domijan Ž. (2008): Ekonomija za menadžere I, PFST, Split
2. Samuelson, P.A. i Nordhaus W.D. (2007): Ekonomija, MATE, Zagreb

Additional literature

1. Mankiw, N.G. (2004): Principles of economics, Thomson/South-western, USA

Način ocjenjivanja
- Download