NAJAVE

Istraživanje tržišta u pomorstvu

Code:
PFP229
Study/semester:
  • PM-M - semester 3
Course holder/s:
Course contractor/s:
Lecture Excercise ECTS points
30 15 5
Ishodi učenja

Definirati pojam i objasniti značenje istraživanja tržišta u poslovnom odlučivanju. Opisati i primijeniti metode u istraživanju pomorskog tržišta. Analizirati i dati primjere za faze procesa istraživanja tržišta. Prepoznati mogućnosti konkretne primjene teorijskih spoznaja. Kreirati i prezentirati projekt istraživanja tržišta na slučaju iz prakse.

Kompetencije koje se stječu
Stjecanje teorijskih osnova iz područja istraživanja tržišta, upoznavanje s mogućnostima upravljanja tržišnim informacijama u pomorskom turizmu, te provođenje istraživanja na pomorskom turističkom tržištu.
Sadržaj

Uvod u istraživanje tržišta. Pojam i definicija istraživanja tržišta. Uloga i značenje istraživanja tržišta u poslovnom odlučivanju. Postupci i metode istraživanja. Marketinški informacijski sustav u turizmu. Sekundarni podaci. Sadržaj i proces istraživanja tržišta. Vrste istraživanja. Primarni podaci. Uzorak i prikupljanje podataka. Analiza podataka i prikazivanje rezultata. Primjena istraživanja. Istraživanje za potrebe segmentacije tržišta. Istraživanja za potrebe razvoja turističke ponude. Istraživanja za potrebe prodaje. Istraživanja za potrebe određivanja cijena. Istraživanja zadovoljstva turističkih potrošača. Istraživanja za potrebe razvoja održivog turizma.

Recommended literature

1.   Marušić, M. i Prebežec D. (2004.): Istraživanje turističkih tržišta, Adeco, Zagreb. 2.   Institut za turizam (2005., 2008.): TOMAS Nautika – Stavovi i potrošnja turista nautičara, 2004. i 2005. Zagreb. 3.   Marušić, E.: Materijali s predavanja.

Additional literature

1.   Skupina autora, urednici: Previšić, J. i Ozretić_Došen, Đ. (2004.): Marketing, Adverta. Zagreb. 2.   Kotler, P. (2001.): Upravljanje marketingom, Mate, Zagreb. 3.   Marušić, M., Vranešević, T.: Istraživanje tržišta, Adeco, Zagreb, 2001. 4.   Kotler, P. (2002.): Marketing Management, Prentice Hall, 11ed.n, New York. 5.   Kotler, P. (2002.): A Framework for Marketing Management, Prentice Hall; New York. 6.   Čavlek, N. (1998.): Turoperatori i svjetski turizam, Golden marketing, Zagreb.

Način ocjenjivanja
- Download