Marketing u pomorstvu
- Code:
- PFP223-172943
- Study/semester:
-
- PM-B - semester 6
- Course holder/s:
- Course contractor/s:
Lecture | Excercise | ECTS points |
---|---|---|
45 | 15 | 5 |
Sadržaj
Omogućiti razumijevanje tržišta, uloge marketinga u pomorskoj organizaciji; poznavanje temeljnih marketinških pojmova i aktivnosti, elemenata marketinškog procesa, strateškog marketinga i metodologije izrade marketinškog plana; organiziranje marketinga u pomorskim organizacijama. Omogućiti izradu marketinškog plana na primjeru pomorske organizacije.
ÂÂÂÂ
Recommended literature
- Kotler, P. i Wong, V. i Saunders, J. i Armstrong, G. (2006): Osnove marketinga, Mate d.o.o. Zagreb
- Branch, Alan E. (1998): Maritime Economics: Management and Marketing, Routledge, London.
Additional literature
1. Kotler, P. i Bowen, J. T. i Makens, J. C. (2006): Marketing u ugostiteljstvu, hotelijerstvu i turizmu, Mate d.o.o., Zagreb.
2. Stopford, Martin (2009): Maritime Economics, Routledge, New York.
3. Kotler, P. and Armstrong, G. (2013): Principles of Marketing (15 edition), Prentice Hall.
4. Kotler, Philip (2001): Upravljanje marketingom, Mate d.o.o. Zagreb.
ÂÂÂÂ